Heb je een vraag voor ons? Bekijk hier de meeste gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Selecteer het gewenste artikel
  • Selecteer de juiste kleur en maat
  • Klik op de button ‘’in het winkelmand’’
  • Er komt in je scherm te staan: ‘Item is toegevoegd aan je winkelmand!’
  • Je kunt vervolgens de keuze maken om verder te winkelen of naar de kassa te gaan
  • Ga je verder winkelen? Ga dan terug naar de categorie. Herhaal bovenstaande stappen om nog een artikel aan jouw winkelwagen toe te voegen
  • Ga je naar de kassa? Dan bekijk je je winkelmandje en kan je vervolgens op afrekenen klikken
Hoe moet ik afrekenen?
  • Ga naar je winkelmand
  • Klik op afrekenen onder in het scherm
  • Vul jouw e-mailadres en postcode in, klik daarna op verder
  • Vul jouw gegevens in
  • Kies de gewenste betalingsmethode
  • Mail ter bevestiging in mailbox
Krijg ik een orderbevestiging?

Je ontvangt een orderbevestiging van jouw bestelling direct per mail. In deze orderbevestiging vind je het overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Wat volgt er na de orderbevestiging?
  • Na de orderbevestiging gaan wij voor je aan het werk.
  • Wij pakken nu jouw bestelling in.
  • Vervolgens geven wij het pakketje aan PostNL.
  • Je ontvangt een e-mail van PostNL met een unieke Track & Trace code.
  • Met deze code kun je jouw pakketje volgen en de exacte aflevertijd inzien.
Wat moet ik doen als de bestelling niet lukt?

Mocht je problemen hebben met bestellen, probeer dan eerst de site te refreshen. Heb je nog vragen? Neem dan hier contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice op, via 06-11726716

Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur zijn besteld, na 15:00 uur nog te annuleren of te wijzigen, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Dat is heel vervelend, we lossen dit graag zo snel mogelijk met je op. Als er iets mis is met jouw bestelling, neem dan contact met onze klantenservice op. 

Kan ik de artikelen ook passen en aanschaffen in een winkel?

Ja, je kan al onze artikelen passen in de winkel
“Be inspired Boutique”. Het adres is :
Willemstraat 4, 2282 CC Rijswijk (Zuid Holland).
Een afspraak maken is niet nodig. Wil je toch meer info, bel gerust met ons verkoopteam op telefoon nr 070- 4150939

Wil je iets retour sturen? Dat kan, download dan eerst hier het retour formulier en stuur deze op naar info@peopleof2morrow.nl

Retouren & Garantie

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt, neem daarom zo spoedig mogelijk contact met ons op, via 06-11726716. Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur zijn besteld, na 15:00 uur nog te annuleren, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL. Het pakket is dan dus al naar je onderweg. In dat geval kun je het product na ontvangst naar ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag na retour ontvangst van de producten zo snel mogelijk op jouw rekening terugstorten. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

Mijn bestelling is niet compleet

Dat is heel vervelend, we lossen dit graag zo snel mogelijk met je op. Als er iets mis is met jouw bestelling, neem dan contact met onze klantenservice op. Alle gegevens vind je hier bovenaan bij Contact.

Mijn product is beschadigd, wat nu?

Al onze artikelen worden geconfectioneerd in onze ateliers in Italië, en een foutje kan helaas wel eens voorkomen. Neem dan contact met ons op en laat ons weten hoe wij je kunnen helpen. Je kan het beste een mail sturen naar info@peopleof2morrow.nl en voeg dan een foto bij van de geconstateerde fout en we lossen het snel met je op .

Retour procedure
  1. Vouw het artikel op – indien mogelijk – in de originele verpakking. Bescherm het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.
  2. Vergeet niet het retourformulier te downloaden en in te vullen en bij te voegen.
  3. Verstuur je retourzending aan: People of 2morrow Webshop, Willemstraat 4, 2282 CC Rijswijk.
  4. Verstuur jouw retourzending als pakket met Track & Trace code ( en dus niet als post stuk) zodat je ook je pakket kunt traceren en of wij het al hebben ontvangen. Onze ervaring is dat poststukken nog wel eens kwijtraken bij Post NL en kwijtgeraakte retouren kunnen wij niet crediteren.

Terugbetaling
Wij betalen het retourbedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Dus als je bijvoorbeeld met iDeal hebt betaald, dan zal onze betalingsprovider het retourbedrag ook via iDeal terugstorten.

Ruilen is niet mogelijk, we verzoeken je een nieuwe order te plaatsen wanneer je een ander item wenst te ontvangen.

Ruilen

Ruilen is helaas niet mogelijk.

Wil je een andere kleur of maat van hetzelfde artikel, of een geheel ander artikel ontvangen, dan verzoeken we je een nieuwe order te plaatsen.

Retourneren

Wij hebben je bestelling met liefde verzonden. Het kan natuurlijk gebeuren dat het  artikel dat je besteld hebt, toch niet helemaal aan jouw verwachtingen voldoet. Je mag je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retour sturen. Ongewassen, ongedragen en onbeschadigde artikelen met alle kaartjes eraan en netjes verpakt in de originele verpakking mag je binnen 30 dagen retourneren. Download het retourformulier van onze site en stop dit ingevuld en al bij je retourzending.
Wij behandelen de retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.Wil je weten of je retour al door ons is ontvangen? Volg je retourpakket via de Track & Trace code die je ontvangen hebt van het postkantoor.


Wij verzenden onze pakketten altijd kosteloos (bij bestellingen vanaf €75,-)  retourkosten zijn echter voor eigen rekening. Heb jij een verkeerd artikel of verkeerde maat geleverd gekregen? Stuur dan een e-mail naar info@peopleof2morrow.nl. .

Ruilen is helaas niet mogelijk, we verzoeken je om een nieuwe order in de webshop te plaatsen.

Ons retouradres is: People of 2morrow Webshop, Willemstraat 4, 2282 CC Rijswijk.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij Peopleof2morrow.nl betalen met iDeal of creditcard. Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn daar per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar. Deze zijn dan zichtbaar in de checkout. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen via bovenstaande contactgegevens.

Hoe werkt betalen met Credit Card?

Wij accepteren Mastercard en Visa. Je voert je creditkaartgegevens in via een veilige SSL-server. Je herkent deze aan het slotje vooraan in de adresregel van de pagina of de S in de URL regel: HTTPS. Wij zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen met een creditcard. Het bedrag wordt direct op het moment van betaling gedebiteerd.

Hoe werkt betalen met Ideal?

Met iDEAL kun je betalen via jouw eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieren omgeving: veilig én gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, mits je gebruik maakt van internetbankieren via jouw bank.

Selecteer de betaalmethode iDEAL aan het einde van het bestelproces.
Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieren omgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en rond de betaling af door de stappen te volgen. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Studioanneloes.nl krijgt vervolgens bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.

Wanneer wordt mijn Credit Card gedebiteerd?

Indien u betaalt met een creditcard, wordt het geld op het moment van betaling gelijk gedebiteerd.

Verzending & Levering

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Via de Track & Trace code die je van Post NL hebt gekregen, kun jij jouw pakket volgen en de levertijd inzien. Als je besteld hebt met een account, kun je inloggen en daar altijd je tracking info vinden.

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelde artikelen?

Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is de volgende dag gratis in huis. Bestel jij op vrijdag na 15:00 uur? Dan zullen wij jouw bestelling op maandag in behandeling nemen en verzenden. Je hebt jouw bestelling dan op dinsdag in huis.

Ik wil dat mijn bestelling later wordt verzonden, wat nu?

Wil je jouw bestelling later ontvangen? Kies dan voor een andere leverdatum in de checkout. Heb je je bestelling al geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kunnen wij de mogelijkheden bespreken.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt, neem daarom zo spoedig mogelijk contact met ons op, via 06-11726716. Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur zijn besteld, na 15:00 uur nog te annuleren, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL. Het pakket is dan dus al naar je onderweg. In dat geval kun je het product na ontvangst naar ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag na retour ontvangst van de producten zo snel mogelijk op jouw rekening terugstorten. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

Met welke pakketservice wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden onze pakketpost altijd met Post NL.

Verzending

Op werkdagen vóór 15:00 uur besteld, is de volgende dag in huis!

Levering in Nederland is gratis, aan levering in de EU zijn kosten verbonden, afhankelijk van het land waar het pakket naartoe moet worden verzonden.